Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pip9 | użytkownik

imię i nazwiskommm adresTěsín znovu. Nutnost, nebo výzva? zarejestrowany02.02.2006 @13:25:35 ostatnio na stronie22.02.2017 @09:22:17

tu się bardziej staram-> http://pip99.digart.pl

robimy piękne rzeczy: http://www.gajda.digart.pl







lubię tą emotkę:



















kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3123125
digarty127 komentarze2425 posty na forum305 newsy1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cloudeater    15.11.2009 @10:59:56
dziękuje za miłe słowa
_______
moral party of two
~esy    15.10.2009 @22:34:02
_______
*hallor    13.10.2009 @12:13:49
a coz to za maslane oczy pip :P
_______
Masz pytanie ? Coś Cię trapi ? Napisz, a postaram się pomóc.
~mstarzec    12.10.2009 @00:29:37
hi pewno tak heheh
~Gabina    09.10.2009 @19:28:09
jeszcze okazja pewnie nieraz bedzie
_______
Albo nie.Nic tu nie bedzie
~Gabina    09.10.2009 @11:33:08
na kawe bys wpadła po sąsiedzku
_______
Albo nie.Nic tu nie bedzie
~demonofthefall    03.10.2009 @16:24:06
Opeth jak zwykle mnie wymiotl! :>
Zagrali zupelnie inny set niz w Warszawie!
A co do Bigelfa - znajomi mowili ze to tkai kiepski stone... ale jak uslyszalem i zobaczylem... kurcze zajebiaszczo graja i maja jakis pomysl na kawalki

Mam nadzieje, ze na nastepnym Opethcie sie zobaczymy.
Pzdr Malenka!
_______
...Look Your Last Upon The Sun...
~Foba    29.09.2009 @18:39:39
aaaaaaaaahahahah xD krokodyl oddaje calego siebie a mis to chyba murzyn !
_______
" jeśli istnieje coś, warte tego by zmienić się ... zrobię to. "
~beleczka    25.09.2009 @19:24:32
świetne profilowe i dziękuje za życzliwe odwiedziny
~Szada    24.09.2009 @18:23:00
dupa, dupa, dupa, że tak powiem.
~Szada    24.09.2009 @17:54:14
Pipko nie dasz rady do Pszczyny dojechac?
^jesyk    24.09.2009 @00:39:05
u nie wiem, dopisz się jeszcze raz
_______
-CO?
-NO.
^jesyk    24.09.2009 @00:38:30
taaaak
_______
-CO?
-NO.
~evelman    24.09.2009 @00:22:53
ok poszukam. fajne zdjecia cz-b
~evelman    24.09.2009 @00:15:20
hmmm nie pamietam dokladnie. chyba jakis architekt zapisalem to w notatniku pozniej go utopilem w wannie czytajac...
-menelkij    17.09.2009 @16:22:04
zbocze góry jest jak najbardziej potrzebne, proste formy geometryczne malują historię, opowieść jak w komiksie. Góral idzie po płaskim, a za chwile będzie szedł pod górę. Po drugie bez zbocza góry można pomyśleć, że to tak naprawdę nie jest góral tylko jakiś cepr nizinny.

[edit]

tzn. taki zamiar miałem kadrując to zdjęcie, a czy mi to wyszło... Sama odpowiedziałaś na pytanie
ostatnio edytowane: 2009-09-17 16:22:47
~nymphae    17.09.2009 @15:19:33
witam serdecznie w jakże skromnych progach grupy
'Jormungund    17.09.2009 @15:18:08
W grupie na forum umieszczona jest lista.
~magogu    16.09.2009 @22:49:27
w sumie nie wiedzialem ze on scape i ogolnie heh
~magogu    16.09.2009 @22:48:12
jeeeeeeea ten typ rospierdala zajebisty koncert dal podczas ery nowe hor... we wro... nie wiem
~marccela    16.09.2009 @22:44:58
Tak jaka?
~magogu    16.09.2009 @17:46:40
"but nothing we can do" deadbeat dzisiaj caly dzien jezdzilem z nim na uszach
~marccela    15.09.2009 @00:07:48
Nie byłam w 100% pewna czy to Ty, ale przy następnej okazji miło by było
~speedowiec    14.09.2009 @18:24:38
wywalili moje zdjęcie tłumacząc nieciekawym tematem i niską wartością artystyczna, moje zdjęcie z bardzo karkołomną pozycją jogi, światło idealne, spokój i harmonia, gdybym była na nim goła to pewnie by nie wywalili, tyle tu beznadziejnych zdjęc, a u Jacyka miałam 5 z tej foty. no cóż wywaliłam moje digarty pozostałe bo sie obawiam , że te tez maja niską wartośc, więc wole nie narażać na to tej dupki-moderatorka , hehe mam nadzieje, że w koncu mnie zbanuje, kutasik jeden khhhh
~tomektomek    14.09.2009 @13:59:04
noł problem ; )
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 45 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt